سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار نتایج اولیه افراد مجاز در هشتمین آزمون استخدامی

نتایج اولیه افراد مجاز در هشتمین آزمون استخدامی و فهرست داوطلبان مجاز به ارائه مدارک در پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، لیلا محمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص انتشار نتایج آزمون استخدامی کتبی و اعلام داوطلبین مجاز به منظور طی مراحل بعدی، اسامی افراد مذکور در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری چهارمحال و بختیاری به آدرس ostan-chb.ir/azmoon درج شده است.

او افزود: تمامی افراد ذکر شده در نتایج می‌بایست از تاریخ ۲۵ بهمن ۹۹ به دبیرستان دخترانه شهید باهنر شهرکرد واقع در خیابان کاشانی، کوچه ۳۱، روبروی پارک دانش‌آموز، بر اساس تابلو‌های راهنما به محل دریافت و رسیدگی مدارک مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


محمدیان اضافه کرد: در این بخش از فرآیند، ضمن اطلاع‌رسانی به مجموعه مشمول و ذینفعان، کلیه مدارک بر اساس مندرجات آگهی از داوطلبان دریافت خواهد شد، سپس اعتبارسنجی مدارک بر اساس مصادیق مورد اذعان و قوانین و مقررات صورت می‌پذیرد.

او ادامه داد: نتایج بررسی مدارک به منظور امتیاز بندی جدید و اعلام چند برابر ظرفیت جهت مصاحبه در سایت سازمان سنجش درج و ثبت می‌شود.

محمدیان گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های چهارمحال و بختیاری دارای ۵۴ سهمیه استخدامی بودند که ۱۳۷ نفر از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور به‌عنوان مجاز مرحله اول معرفی شدند.

او افزود: تمامی داوطلبان به منظور آگاهی از ادامه روند استخدامی و اطلاعیه‌ها به سایت استانداری چهارمحال و بختیاری مراجعه مستمر داشته باشند. محل رسمی درج آگهی‌ها جهت اطلاع رسانی، وب سایت رسمی استانداری و فرمانداری‌های تابعه خواهد بود و مسئولیت عدم پیگیری، بر عهده داوطلبان هستند، لازم به ذکر است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعی داوطلبان از ادامه فرآیند استخدام خواهد بود.

محمدیان اضافه کرد: چهار اقدام اصلی اطلاع‌رسانی، اخذ مدارک، اعتبارسنجی و ثبت اقدامات در سایت سازمان سنجش به‌عنوان محور گام اول است که بعد از اعلام قطعی نتایج از طرف سازمان سنجش فرآیند اعلام زمانبندی مصاحبه آغاز می‌شود.

او ضمن تاکید بر مطالعه دقیق آگهی‌های مندرج در وب‌سایت استانداری، اشاره کرد: تمامی مندرجات وب‌سایت رسمی استانداری و فرمانداری‌ها ملاک عمل خواهد بود، بنابراین داوطلبان قبل از مراجعه، مندرجات انتشار یافته از مبادی مذکور را با دقت مطالعه کنند و به‌منظور صیانت از سلامت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مراجعه مکرر و خارج از زمانبندی خودداری نموده و شخصا جهت تحویل مدارک در روز و زمان تعیین شده به مکان مشخص شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.