سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش چهار برابری بودجه راه خراسان جنوبی

وزیر راه و شهرسازی از افزایش چهار برابری بودجه راه استان خراسان جنوبی در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: بودجه راه‌های خراسان جنوبی را از ۱۳۰میلیارد تومان به ۵۴۰ میلیارد تومان در سال آینده خواهیم رساند.

او افزود: از مجموع ۴۵۰کیلومتر بزرگراهی که در ایام دهه فجر در کشور افتتاح شده ۲۰درصد در خراسان جنوبی بوده است و به همین میزان پروژه جدید شروع می‌کنیم که سهم بسیار ممتازی برای این منطقه است.

اسلامی تصریح کرد: با سیاستی که به منظور جبران عقب ماندگی‌های مرزی در وزارتخانه اتخاذ شده، کشور در دو محور محرومیت زدایی و توسعه و پیشرفت متوازن تبدیل به کارگاه شده است.

وزیر راه و شهرسازی ضرورت راه سازی در داخل افغانستان را از جمله تصمیماتی عنوان کرد که در همین دولت اجرایی شده و گفت: بیش از ۷۵درصد پیشرفت آن در ۲سال اخیر صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


او با تأکید بر این که توسعه حمل و نقل، موتور محرکه اقتصاد است، اظهار کرد: طول بزرگراه‌های کشور از ۱۲هزار و ۵۰۰کیلومتر به ۲۰هزار کیلومتر تا پایان دولت خواهد رسید که نشان از یک باور و اعتقاد و یک وعده صادق است.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
بودجه راه خراسان جنوبی را اگر 10 برابر هم بکنند باز هم مشکلات هست...5 کیلومتر رو در یک محور آسفالت می کنند، 10 کیلومنتر رو در محور حادثه خیز دیگر.... با این اعتبارات قطره چکانی سالها باید منتظر دوبانده شدن کامل جاده ها ماند...