سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از مرکز مدیریت مهارت های شغلی در آبادان

مرکز مدیریت مهارتهای شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عباسی نیا  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در مراسم افتتاح مرکز مدیریت مهارت های شغلی این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار آموزش های آکادمیک ، یکی از مهارت های شغلی را به دانشجویان می آموزد تا دانشجویان بتوانند صاحب یکی از مهارت های شغلی برای کسب و کار و خود  و ااشتغالی  شوند.

او با بیان اینکه دانشگاه آزاد افرد غیر دانشجو را هم برای مهارت آموزی می پذیرد افزود: دانشگاه آزاد آبادان با داشتن ۵۴ کارگاه و آزمایشگاه یکی از مجهزترین دانشگاه‌ها در منطقه است، غیر دانشجویان هم می‌توانند با آموزش در این دانشگاه مهارت‌های شغلی را فرا گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبادان تصریح کرد: نخستین مرحله از این آموزش‌ها در ماه آینده در ۱۵ رشته آغاز می‌شود و دانشگاه آزاد اسلامی آبادان باداشتن اساتید مجرب و با سابقه و دارای مدرک دکترا از سطح علمی بسیار مطلوبی در این زمینه برخوردار است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود