سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۴۹ طرح تحقیقاتی بالینی برای درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: ۴۹ طرح تحقیقاتی با مداخلات بالینی در حوزه درمان کرونا در این دانشگاه در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن تفقدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۹ طرح تحقیقاتی با مداخلات بالینی در حوزه کرونا در این دانشگاه در حال انجام است، گفت: در طی این پژوهش‌ها که به همت اعضای هیات علمی، محققان و پژوهشگران در حال اجراست دارو یا فرآیند جدید در راستای درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در فاز‌های مختلف بیماری مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مختلف در زمینه مدیریت، کنترل و درمان بیماری کووید-۱۹ در دستور کار قرار گرفت، افزود: در این مدت ۲۹۶ طرح تحقیقاتی مرتبط با کرونا در سامانه پژوهان به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۲۸ پروژه در حال اجرا و یا در انتظار عقد قرارداد است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد:یک طرح در خصوص تولید کیت تشخیص بیماری هست و سایر طرح‌ها وپژوهش‌ها نیز در سایر حوزه‌های مرتبط با کرونا مانند مطالعات اپیدمیولوژیک، روانشناختی، پیشگیری و بررسی وضعیت نیروهاست.

 

انتهای پیام/ ف.غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.