سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات حمل و نقلی پاک به شهروندان یزدی

نحوه خدمات دهی به شهروندان در نشست کارگروه نظارت بر سیستم دوچرخه اشتراکی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد مرزبان، مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد در نشست کارگروه نظارت بر سیستم دوچرخه اشتراکی با اشاره به سیاست‌های مدیریت شهری بر بهبود ارائه خدمات حمل و نقلی پاک به شهروندان، گفت: درصد بالایی از سفر‌های درون شهری کمتر از ۵ کیلومتر است و این موضوع باعث مطلوبیت استفاده از دوچرخه به عنوان یک شیوه حمل و نقلی پاک شده است.

او افزود: با عنایت به بازید‌های متعدد میدانی از ایستگاه‌ها و بررسی گزارش های مردمی، باید بالاترین سطح خدماتی به شهروندان ارائه و تمهیدات لازم در این زمینه به کار گرفته شود.

مهدی فلاح سرپرست سازمان فاوای شهرداری یزد نیز در این نشست رفع نواقص نرم افزاری و بهبود عملکرد سخت افزاری را خواستارشد و تصریح کرد: ضروریست که تیم‌های اجرایی و فنی تقویت شوند.

در ادامه مهدی شهریاری، مسئول حمل و نقل پاک و ناظر ترافیکی پروژه خاطر نشان کرد: مهمترین هدف مدیریت شهری از اجرای پروژه سیستم‌های حمل و نقلی اشتراکی، تبدیل کردن سفر‌های کوتاه با خودرو شخصی به سفر با دوچرخه است.

او ادامه داد: از این رو وجود سیستم دوچرخه اشتراکی باعث ایجاد تحقق حمل و نقل ترکیبی دوچرخه- خودرو و دوچرخه - پیاده می‌شود.

شهریاری تصریح کرد: باید تمامی ایستگاه‌ها با حدکثر ظرفیت فعالیت شوند و برای افزایش آمار سفر و جذب کاربران فعال، برنامه ریزی و اقدام شود.

در این کارگروه سید مهدی آقایی، نماینده سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، مدیرعامل و تیم فنی دوچرخه اشتراکی بهرو حضور داشتند و موضوعات فنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.