سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در ایران؛ جان باختن ۸۱ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول شبانه روز گذشته، ۸۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (سه شنبه، ۱۹ اسفند) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص، ۸ هزار و ۵۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۹۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۵۵۹ نفر رسید. متاسفانه در طول شبانه روز گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۸۶۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۵۶ هزار ۷۵۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳ هزار و ۸۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۱۱ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۱۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسفانه اکثر مردم ایران فکر می کنند که با انجام واکسناسیون کرونا همه چیز تمام می شود ماسک زدن را نباید بعد از واکسناسیون رها کرد باید فاصله اجتماعی باز هم باید حفظ شود و همه پروتکلهای بهداشتی رعایت شود در جاهای شلوغ تردد نکنید سعی کنید از فضای مجازی برای انجام فعالیتهای بانکی و غیره استفاده کنید ضد عفونی کردن وسایل و شستشوی دستها فراموش نشود مگر نه به ان شرایطی دچار می شویم که هندوستان با ان در گریبان است .
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
در کشوری که حاضر نیستند از واکسن های موجود استفاده کنند و منتظرت شاید شاید اواخر خرداد واکسن داخلی برسه و مردم و ایمن کنن چه انتظاری دارید ؟ میخواید روزانه ۵ نفر فوتی داشته باشیم .
یک سال در انتظار واکسن ، حالا که هست مثل اینکه نیست ،
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
چطور وزیر بهداشت می گوید ۲۵۰ تخت تنفس مصنوعی اضافه کرده ایم و ویروس جدید ۴۸ ساعت مهلت نمی دهد آنگاه از ۸۰۰۰ نفر مبتلا فقط ۷۰۰ نفر بستری شده اند و ویروس کرونای انگلیسی هم رو به افزایش است کمی این آمار از واقعیت بدور است
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
خدایا دیگه تمومش کن
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
من اسم این رو میذارم قتل توسط سیستم درمانی که با لجبازی و عدم اجازه به درمان با طب سنتی عامل این کشتارها هستند
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
کسی جلوی کسی رو نگرفته دوست عزیز.
شما آزادی برو طب سنتی ! اما اگر منظورت اینه که تاییدیه علمی بدن به اماله روغن بنفشه و خوردن ادرار شتر و ... بعید میدونم منطقی باشه. اما برخی ترکیبات طب سنتی تایید شده و در دسترس هست
یس
۱۵:۰۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
خداروشکر امروز آمار کمتر بود........چرا واکسن ایرانی زودتر وارد بازار نمکنید
مرجان
۱۴:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
چرا اعلام نمیکنید چند شهر قرمز،زرد،نارنجی است،؟؟چرا ؟؟نمیخواهید اسم بیارید حداقل الام کنید،یبارکی میخواید دم عید بگید همه شهر ها قرمز شده؟؟یا نارانجی ک بزور ممنوع کنید مردم رو؟؟متاسفم
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
مجید جان اعلام
محسن
۲۱:۵۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام
خوبید مرجان خانم ؟؟؟
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
مگه جنوب کشور اوضاع بحرانی نیست پس چرا اعلام کردید دانش اموزان با خانواده با خودروی شخصی میتوانند بروند؟
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
اوضاع خطرناکه.
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
چرا مسافرت با خودروی شخصی در ایام نوروز خطر دارد ولی برای رفتن به مناطق جنوب کشور برای برنامه راهیان نور که اعلام کردید دانش اموزان باخانواده و با خودروی شخصی بروند خطر ندارد اونهم به جنوب کشور که میگید اوضاع خطرناکه.
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
امار حالا داره میره بالا. اون چند روز پیش که رفت خیلی جدی تبود. الان معلومه که این کرونا انگلیسی خیز ورداشته. چون امار بدحالها به یکباره افزایش؟یافت. امار فوتم بعد 48 ساعت دیگه باید بیاد روی 100. به شرطی که کرونا انگلیسی باشه.
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
چشم میگم بهشون که به فرمایش شما از ۴۸ ساعت دیگه ۱۰۰ نفر بمیرن!!! فقط اگر خودت یا عزیزانت جزو این ۱۰۰نفر بود از باید گفتنت راجع به مرگ همنوعان خودت خجالت بکش..