سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۱۹۸ بیمار در یک روز

با فوت ۱۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان به ۷۹ هزار و ۹۳۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (یکشنبه، ۹ خرداد) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۸۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۵۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۹۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۹۳۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۴۴۱ هزار و ۵۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۴ هزار و ۲۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۱۹ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۴۸۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تزریق بیش از ۴ میلیون واکسن کرونا

تا کنون ۳ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۱۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵۱۵ هزار و ۹۰۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۱۰ هزار و ۵۳ دُز رسیده است.

در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در شرایط قرمز، ۲۱۴ شهر در شرایط نارنجی و ۲۲۱ شهر در شرایط زرد قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
لطفاً بررسی کنید چرا افرادی که واجد شرایط نبودن تنها به وسیله حضور خانوادشون جز کادر های ستادی شبکه های بهداشت هر دو دوز واکسنشون و گرفتن ؟
واقعا اعصاب آدم بهم میریزه که خانواده های بیمار ما در اولویت نیستن اونوقت قاچاقی برای خانواده هاشون واکسن میزنن ، مگر سیستم موجود نیست ؟ چرا کسی نظارت نمیکنه ، به اسم اینکه یه واکسن شکست ، واکسن تزریق میشه به شخص های دیگه .....
تأسف داره واقعا
..
۱۵:۴۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
برای شفای کامل و عاجل بیماران صلوات .
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
خیلی زشته این حجم از فوتی. ..