سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ورود به مناطق نارنجی مازندران در تعطیلات آخر هفته

فرمانده انتظامی مازندران از ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به استان و مناطق با وضعیت نارنجی در تعطیلات پایان هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا وزارت کشور با توجه به روند رو به رشد شیوع ویروس کرونا در مازندران و وضعیت نارنجی در اغلب شهرستان‌های استان از آنجائی‌که شکل راهپیمایی مردمی در روز ۲۲ بهمن امسال تغییر یافته است، برخی شهروندان به جهت تعطیلات روز ۲۲ بهمن ماه و آخر هفته درصدد عزیمت به استان هستند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

او افزود: با استقرار تیم‌های کنترلی، اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت کرونایی در ۵۷ نقطه از محور‌های مواصلاتی و ورودی شهرستان‌های استان اجرایی و نسبت به رصد و کنترل تردد‌ها اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران ورود همه وسایل نقلیه شخصی با پلاک غیربومی سایر استان‌ها به مازندران را ممنوع اعلام کرد و گفت: متخلفان در طرح محدودیت‌های کرونایی با ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.

سردار میرزایی افزود: تردد و جابجایی وسایل نقلیه پلاک بومی استان با توجه به شرایط وضعیت نارنجی و زرد شهر به شهر اعمال می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران همه مجوز‌های صادره برای تردد وسایل نقلیه شخصی از فرمانداری‌ها و سایر ارگان‌های دولتی و نظامی را باطل و فاقد اعتبار اعلام کرد و گفت: صدور مجوز تردد برای اشخاصی صادر می‌شود که دارای احضاریه قضائی از سایر شهرستان ها، حکم ماموریت اداری از سازمان‌های دولتی و نظامی و همچنین دارای مدارک پزشکی و درمانی با هدف مراجعه به پزشک هستند.

سردار میرزایی افزود: تردد وسایل نقلیه شخصی و وانت بار‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد روز بعد ممنوع بوده و متخلفان با ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی مازندران مرجع صدور مجوز تردد شبانه برای مشاغل‌های ضروری را پلیس راهور استان و شهرستان‌های تابعه اعلام کرد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.