سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار بنایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی (ره) و رهبری جایگاه تاثیرگذار خود در جهان را اثبات کرد

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه محمد رسول الله گفت: انقلاب اسلامی با مقاومت در مقابل توطئه‌های نظام سلطه جایگاه تاثیرگذاری در جهان از خود به اثبات رساند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در بهمن سال ۵۷ به فرمان امام عظیم الشان شاه را از کشور بیرون و بساط رژیم مخلوع پهلوی را برای همیشه از این کشور برچیدند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با مقاومت سرافرازانه در مقابل دشمنی‌ها و توطئه‌های نظام سلطه و استکبار تحت هدایت و زعامت حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) توانسته است با بر هم زدن هژمونی قدرت جهانی جایگاه تاثیرگذار و تعیین کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و جهانی را به اثبات برساند.

سردار بنایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تجاوز دشمنان آماده جانفشانی هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.