سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم اندیشی آموزش و پرورش با حوزویان استان مرکزی

نشست هم اندیشی مسئولان آموزش و پرورش استان مرکزی با حوزویان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئولان آموزش و پرورش استان مرکزی در نشست با مسئولان مدارس حوزه علیمه و پیش حوزوی امام مهدی دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این نشست آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت را دوبال مهم و پیشرفت تعالی جامعه دانست و گفت: مربیان و معلمان باید همه و همه تلاش کنند تا فرزندان ما اسلامی تربیت شوند.

آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: اگر تربیت اسلامی و فرهنگ ناب محمدی باشد آن وقت انسان‌های بزرگی مانند مطهری‌ها و سردارسلیمانی‌ها و بزرگانی از این قبیل در جامعه خواهیم داشت.

او اضافه کرد: فقط علم و تلاش کافی نیست و آموزش و پرورش و حوزه باید در کنار درس مدارس تربیت اسلامی هم داشته باشند تا بتوانند به مردم خدمت کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: پیوند حوزه و دانشگاه، حوزه و مدرسه، حوزه و خانه و والدین می‌تواند امور را اصلاح کند.

او ادامه داد: تربیت اسلامی، فرهنگ اسلامی، تفکر اسلامی، مدیریت اسلامی و بعد جامعه اسلامی هدف امام خمینی (ره) بود که تا حدی برآورده شد و باید برای رسیدن به حد اعلای آن تلاش کنیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.