سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت تزریق واکسن کرونا برای کادر درمان چگونه است؟

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری درباره اولویت تزریق واکسن کرونا برای کادر درمان توضیحاتی ارائه داد.

دکتر غفاری رئیس بیمارستان امام خمینی ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه اولویت تزریق واکسن کرونا با بیمارستان‌هایی است که به صورت ارجاعی بیماران کرونایی را در یک سال اخیر پذیرش می‌کردند، گفت: از بین پرسنل این بیمارستان‌ها هم اولویت فعلی برای تزریق واکسن با پرستار‌انی بوده که در بخش‌های ویژه پذیرش بیماران کرونا فعالیت می‌کردند.

او افزود:در اولویت فعلی تنها پرستار‌انی که مبتلا نشده اند مشمول تزریق واکسن خواهند بود.

دکتر غفاری درباره شروع واکسیناسیون با پرستاران، گفت:بخش اعظمی از پرستاران ما در این مدت به کرونا مبتلا شدند و در مواردی هم متاسفانه به علت ابتلا به این ویروس جان باختند.

بیشتر بخوانید:


او با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از طرف مردم، افزود:چون واکسیناسیون را با تعداد محدود شروع می‌کنیم تعداد کمی از افراد جامعه واکسینه می‌شوند و هنوز اثر طولانی مدت و اثر بخشی این واکسن معلوم نیست.

دکتر غفاری گفت: این واکسن روسی اثر محافظتی خوبی داشته و نزدیک به ۹۲ درصد ایمنی ایجاد می‌کند، ولی درباره مدت زمان محافظت نمی‌توانیم اعلام نظر کنیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری درباره وضعیت کادر درمان استان هم افزود:کادر درمان بسیار خسته و آسیب پذیر است و در حقیقت یک سال پر استرس را گذرانده اند و امیدواریم با همتی که در دولت و وزیر بهداشت بوجود آمده شروع یک دوره محافظتی را با واکسیناسیون در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.