سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی استان ایلام:

توسعه اجتماعی هر جامعه‌ای بر پایه امنیت تحقق می‌یابد

عزیزاده با بیان اینکه جلب اعتماد مردمی از شاخصه‌های اصلی پلیس است، گفت: توسعه اجتماعی هر جامعه‌ای بر پایه امنیت تحقق می‌یابد.

سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: خوشبختانه امروز مردم و نیروی انتظامی هر ۲ یک هدف را دنبال می‌کنند و آن تقویت و افزایش پایه‌های نعمت امنیت در جامعه است.

او  با اشاره به اینکه بدون وجود امنیت نمی‌توان بستر‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... را در جامعه ایجاد کرد، افزود: نیروی انتظامی یکی از مهمترین مؤلفه‌های موفقیت خود را جلب اعتماد و مشارکت‌های مردمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه می‌داند.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: مشارکت‌های مردمی، میزان احساس امنیت و سلامت اجتماعی در یک جامعه را شکل می‌دهد و در ارتقاء این مهم لازم است هر فرد ضمن شناخت حق و حقوق خود، نسبت به حقوق دیگران نیز شناخت داشته باشد و احترام به آن را تکلیفی بر خود بداند.

سرهنگ عزیززاده پلیس ۱۱۰ را مصداق بارزی از همدلی مردم و پلیس برشمرد و یادآور شد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ارائه خدمات انتظامی، امنیتی و اجتماعی برای شهروندان در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی اکثر نیاز‌های مردم در کوتاهترین زمان است و می‌طلبد شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در حوزه‌های مختلف موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.