سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات عمرانی و کشاورزی روستاهای ایذه

سرپرست فرمانداری ایذه در بازدید از روستا‌های آب کنارک، آب زهلی، جعفر گیلان، ده ثریا، ده حوض، مشکلات آب شرب این مناطق را بررسی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه از روستای آب کنارک، آب زهلی، جعفر گیلان، ده ثریا، ده حوض بازدید و با اعضای شورای روستا و دهیار، اهالی این روستا‌ها دیدار کرد و به بررسی مشکلات پرداخت.

او در تماس با مسئولان نسبت به پرداخت وام مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) و دستورات لازم جهت رفع برخی از مشکلات موجود را به مدیران ادارات صادر کرد. 

سرپرست فرمانداری ایذه در گفت گو با خبرنگار ما با انتقاد از کمبود اقلام مورد نیاز مردم، نظیر روغن، گفت: به اداره سمت و بخشدار دستورات لازم در جهت تامین فوری این اقلام داده شده تا از مراجعه غیر ضروری در این شرایط کرونایی جلوگیری شود. 

نبوتی ضمن انتقاد از کشت سنتی در بخش سوسن و روستای ده حوض، گفت: دستور لازم به اداره جهاد کشاورزی و راهداری جهت ساماندهی و بهسازی انهار روستا و بهسازی جاده ارتباطی روستا در همجواری با رودخانه کارون داده شد.

این مقام مسئول در پایان بازدیدخود از روستای مال ویران بازدید و با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی دیدار و دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات آنها را صادر کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.