سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در پی افزایش آمار ابتلا به کرونا در این شهرستان اعمال می‌شود.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس شهرستان گفت: علیرغم هشدار‌ها مبنی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از ابتلا به کرونا، طی روز‌های اخیر شاهد روز افزون ابتلا به این بیماری مهلک در استان خوزستان هستیم.

او رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان، بازگشایی تالار‌ها، برگزاری مراسم‌های ختم و عروسی، حضور غیرضروری در مکان‌های عمومی و دورهمی‌های خانوادگی و کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان را از عوامل ابتلا افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از افزایش ابتلا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در دشت آزادگان اعمال خواهد شد.

سیلاوی با بیان اینکه فعالیت ادارات تا اطلاع ثانوی همانند قبل خواهد بود و کارمندان ادارات و موسسات دولتی نیز موظف به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند، اظهار داشت:، اما گزارش‌هایی مبنی بر بی توجهی نسبت به رعایت اصول بهداشتی در ادارات هستیم و هر اتفاقی در این اماکن رخ دهد، مدیران باید پاسخگو باشند.

رئیس قرارگاه هماهنگی مقابله با بیماری کرونای دشت آزادگان بی تفاوتی در پی رفع محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را یکی دیگر از عوامل افزایش در آمار ابتلا به کرونا دانست و تصریح کرد: پیش از این گفته می‌شد افراد ۶۰ سال به بالا و افراد دارای بیماری زمینه‌ای بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، اما اکنون شاهد هستیم که سنین پایین‌تر نیز دچار بیماری شده و جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: در مرحله اول اعمال محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه ۲۵ بهمن همه تالار‌های عروسی، مساجد و حسینیه ها، سالن‌های ورزشی سرپوشیده، قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌ها تعطیل می‌شوند، ضمن اینکه با تشدید بازرسی از اصناف با متخلفان برخورد و اصنافی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به مراجع قضایی معرفی شده و واحد صنغی موردنظر پلمب می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.