سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای جهیز‌یه به زوج‌های جوان خرمشهری

سپاه خرمشهر با اهدای جهیزیه، سی زوج جوان را به خانه بخت فرستاد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر در آیین اهدای جهیز‌یه ها به زوج‌های جوان خرمشهری گفت: هر سری جهیزیه شامل نه قلم کالای ضروری از جمله، یخچال، فرش، سرویس چینی، سروریس قابلمه، قاشق و چنگال، اجاق گاز، جارو برقی، پتو وبخاری به ارزش ۴۰ میلیون تومان است.

اوهمچنین با بیان اینکه این جهیزیه‌ها از طرف مقام معظم رهبری اهدا شده است افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۳۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و ۵۰ سری جهیزیه به نو عروسان خرمشهری اهدا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر همچنین از نوسازی ۵۸ باب منزلِ افراد بی بضاعت و نیز اهدا ۳۴ عدد تنور گازی و ۳۰ تن آرد و به افراد نیازمند با کمک شیوخ و خیرین شهر خبر داد.

سردار باقری فرمانده جانشین سپاه حضرت، ولی عصر استان خوزستان هم در این مراسم با گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آفرین والفجر هشت گفت: همه جهان بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیج شده اند و قصد نابودی آنرا دارند و با توسل به جنگ و تحریم سعی در این کار داشته اند که خوشبختانه با رشادت‌های مردم غیور ایران همه توطئه‌های دشنمان نقش بر آب شده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.