سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه فرصتی برای توسعه کرمانشاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : باید حداکثر استفاده برای حل مسایل اجتماعی و اقتصادی از دانشگاه‌ها برده شود .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه‌ها و دانشجویان جزو امین‌ترین نهاد‌ها نسبت به نظام اسلامی هستند گفت : از فرصت دانشگاه باید برای توسعه استان بهره برد.

او با انتقاد از برخی تنگ نظری‌ها و اعمال سلایق در مواجهه با دانشگاه گفت : باید دیدگاه‌های بزرگان نظام اسلامی به ویژه مقام معظم رهبری در هم افزایی با دانشگاه را مدنظر قرار داد و از فرصت دانشجو و دانشگاه نهایت استفاده را برد.

خوش اقبال با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها برای نظام اسلامی افزود: از ابتدای انقلاب، دانشگاه در مبارزات و حمایت‌های آن‌ها از امام راحل نقش داشته و پس از آن نیز در دوران ۴۲ ساله نظام اسلامی اگر در عرصه‌های علمی به نقطه افتخار رسیده ایم به واسطه اساتید و فعالیت دانشگاه بوده است.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: باید به این باور داشته باشیم که همه نهاد‌ها و مجموعه‌های درون نظام دغدغه توسعه و تعالی کشور و استان را دارند و تلاش می‌کنیم که موضوع مورد دغدغه دانشگاه‌ها را در مسیر توسعه استان دنبال کنیم.

خوش اقبال با بیان اینکه اختصاص اعتبار و حمایت به دانشگاه‌ها سرمایه گذاری برای استان محسوب می‌شود، گفت: دستگاه‌ها و ادارات می‌توانند در چاره یابی برخی مسایل خود از توان علمی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها بهره برداری کنند.

او ادامه داد: در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی گریبانگیر هستند مسوولان برای چاره یابی و تسهیل امور به همراهی دانشگاه‌ها نیاز بیشتری دارند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.