سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر:

۹۷ درصد دارو‌ها تولید داخل است

تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری و سازمان تدارکات پزشکی امضا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر ایران ظهر امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه در سازمان تداکارت پزشکی هلال احمر امضا شد.

علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در ابتدای این مراسم اظهار کرد: از این حد پیشرفت در شرکت‌های دانش بنیان بی خبر بودم و این دیدار سبب شد تا با این پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان در زمینه دارویی به خودمان افتخار کنیم.

او در ادامه بیان کرد: سازمان تدارکات پزشکی یک سازمان با انگیزه برای ارائه خدمت به مردم که زیر مجموعه جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۹۷ درصد دارو‌ها تولید داخلی هستند گفت: افتخار می‌کنم بعد از بازدید‌های موثر امر‌وز دو حوزه قوی برای هم افزایی در کنار هم قرار گرفتند.

عسکری تصریح کرد: همه کسانی که در این حوزه می‌توانند به ما کمک کنند تا ۳ درصد دارویی که از خارج تهیه می‌شود در داخل کشور تولید شود.

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری در ادامه این مراسم گفت: این ارتباط گرچه با تاخیر دارد صورت می‌گیرد، اما نتایج خوبی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


او افزود: آنچه که ما بیشتر به آن می‌بالیم جنس تفکر مسئولی است که به علم و فناوری دارد، زیرساخت‌ها منجر به تحول نشده مگر اینکه فکری وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.