سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر انتخابات با نگاه بی‌طرفانه است

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: نظارت شورای نگهبان بر انتخابات یک وظیفه قانونی و حیاتی است که با نگاه کاملا بی‌طرفانه انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نظارت بر انتخابات جزو وظایف شورای نگهبان طبق قانون اساسی است که به بهترین نحو ممکن به آن عمل می‌شود.

او افزود: بعضا در افکار عمومی و بین برخی نخبگان مسائلی در مورد شورای نگهبان مطرح می‌شود اما تلاش شورای نگهبان در ادوار مختلف رعایت قانون و اصل بر بی‌طرفی بوده است.

ره پیک تصریح کرد: در انتخابات آینده هم ضمن اینکه شرایط ویژه و خاصی را پیش رو داریم این مهم مانند گذشته مورد توجه خواهد بود.

 قائم مقام دبیر شورای نگهبان بیان کرد: دفتر خراسان جنوبی یکی از دفاتر استانی است که هیچ دغدغه‌ای در سال‌های گذشته در مورد انتخابات نسبت به آن نداشتیم.

او گفت: علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سال آینده انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را هم خواهیم داشت و برگزاری انتخابات پرشور نیازمند تلاش همه مجموعه‌های ذیربط است.

ره پیک ادامه داد: ظرفیت و عمق انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بزرگ و عمیق است و مشکلاتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد حتما حل خواهد شد، زیرا مردم ایران در دوران مختلف مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: مردم ایران در جنگ تحمیلی در برابر دشمن با دست خالی ایستادند و امیدواریم از گذر انتخابات پیش رو حرکت‌های بزرگی برای رفع مشکلات انجام شود.


بیشتر بخوانید


سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام مهدی یعقوبی به عنوان مسوول دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان خراسان جنوبی معرفی و از خدمات حجت الاسلام علی محمدی مسوول پیشین این دفتر تقدیر شد.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.