سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان هزاران یدوی کشف نشده دارد

میلاد صویلاوی از آبادان بازیگر نقش یدو،نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی ونهمین جشنواره فجر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،میلاد صویلاوی بازیگر نوجوان فیلم سینمایی یدو گفت: در این فیلم سینمایی نقش پسر بزرگ خانواده ی ۴نفره را به عهده داشتم و این خانواده در زمان محاصره آبادان شرایط مالی مناسبی نداشت .

او ادامه داد: به بازیگری علاقه بسیاری داشتم و پس از انجام تست بازیگری جهت ایفای نقش در این فیلم سینمایی انتخاب شدم نیز بازی در  فیلم یدو اولین تجربه ی بنده در این حرفه بود و قبل از این کار عضو هیچ گروه سینمایی نبودم.

بازیگر نقش یدو  تصریح کرد: خیلی خوشحالم که در اولین تجربه ورود بنده به سینما ،نام من در فهرست  نامزدهای نقش اول مرد  سی ونهمین  جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است.

این بازیگر نوجوان ادامه داد: باوجود سخت بودن کار در سینما، اشتیاق زیادی برای فعالیت در این حرفه دارم  و مشوق اصلی من جهت انجام کار بازیگری خانواده ام هستند.

صویلاوی عنوان کرد:از مسئولان تقاضا دارم که به بازیگران نوجوان توجه بیشتری کنند زیراکه آبادان هزاران یدو کشف نشده دارد.

محمد مهدی آلبوعلی دیگر بازیگر نوجوان آبادانی این فیلم سینمایی  گفت:۲۸یا ۲۹ ماه رمضان امسال برای انجام تست بازیگری به همراه برادر بزرگترم به سینما مهر آبادان مراجعه کردیم و این تست توسط جعفری کارگردان فیلم یدو  از افراد علاقه مند به هنر بازیگری گرفته میشد.

او ادامه داد:برای انجام تست بازیگری تقریبا ۲۰۰یا ۳۰۰نفر مراجعه کرده بودند و روز عید فطر امسال با ما تماس گرفته شد که بنده برای ایفای نقش در این فیلم  برگزیده شده ام.

بازیگر نوجوان فیلم سینمایی یدو درخصوص محوریت کلی این فیلم بیان کرد: در این فیلم مهاجرت و بی پناهی مردم در ابتدای جنگ تحمیلی که قبل از آغاز جنگ ،زندگی آرام و خوبی داشتند  به نمایش گذاشته شده است.

او ادامه داد:قبل از اکران فیلم یدو،دو پیشنهاد بازیگری داشتم و توافق شده است که بزودی در یک فیلم کوتاه بازی کنم.

پدر محمد مهدی آلبوعلی گفت:بنده در حوزه ی فیلم وعکاسی سینما فعالیت میکنم و همیشه سعی میکنم فرزندانم را راهنمایی کنم و محمدمهدی تاکنون به کلاس بازیگری و تئاتر نرفته است و همیشه فیلم های سینمایی را با دقت  تماشا میکند.

نادر آلبوعلی بیان کرد:در منزل ما همیشه موضوع فیلم و عکس مطرح است و فرزندان  بنده تا حدودی با سینما آشنا هستند و امیدوارم راه خودشان را پیدا کنند.

او ادامه داد:از مسئولان شهرستان آبادان انتظار داریم که بستر مناسبی جهت پرورش این استعدادهای بومی فراهم کنند و چندین سال گذشته توافق بر احداث مجتمع سینمایی در آبادان شده بود اما تا کنون اقدامی در راستای احداث این مجتمع صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.