سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای در بابل / کشف ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو در نکا

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری سارق اموال داخل خودرو در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم در بازجویی به عنل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۶ فقره سرقت در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

او از توقیف ۲۳ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: برابر دستور مراجع قضائی مبنی بر جلب محکومان کیفری و حقوقی، ماموران موفق به دستگیری ۵ نفر در این ارتباط شدند.

حسین زاده از دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در این طرح نیز خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.

دستگیری سارق منازل با ۶ فقره سرقت در گلوگاه

ماموران انتظامی شهرستان گلوگاه در پی وقوع چندین فقره سرقت موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی پس از اقدامات اطلاعاتی و سارق را شناسایی و در پس از هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده رابه عنوان مظنون اصلی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به این که متهم در بازجویی‌ها به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از اعتراف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.