سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین مسابقات کراس فیت بانوان در تربت حیدریه

مسئول کمیته کراس فیت هیئت ورزش‌های همگانی تربت حیدریه گفت: بانوان ورزشکار تربت حیدریه در اولین دوره مسابقات کراس فیت که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید مظلوم مسئول کمیته کراس فیت هیئت ورزش‌های همگانی تربت حیدریه گفت: مسابقات کراسفیت در بخش بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برای نخستین بار با هدف شناسایی بانوان فعال این رشته و تشکیل تیم تربت حیدریه برگزار شد.

او افزود: در این مسابقات ۱۰ ورزشکار شرکت داشتند که در ۶ بخش به رقابت پرداختند و در نهایت صدیقه مهدوی، زهرا حسن زاده و زیبا غلام پور توانستند عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

مسئول کمیته کراس فیت هیئت ورزش‌های همگانی تربت حیدریه ادامه داد: این ورزش یک ورزش شکل گرفته شده از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک، دو میدانی و وزنه برداری است و مبتنی بر این اصل بنا شده که انجام تمرینات داخل باشگاه بایستی در زندگی ورزشکار کاربرد داشته باشند.

مظلوم بیان کرد: علت محبوبیت کراس فیت تمرکز همه جانبه بر رشد همه فاکتور‌های آمادگی جسمانی، توان اجرای این ورزش برای تمام سنین و بدون مطرح بودن جنسیت است.

انتهای پیام/ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.