سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد یک شهرک خصوصی تخصصی پوشاک در هرسین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : ایجاد یک شهرک خصوصی تخصصی پوشاک را در شهرستان هرسین دنبال می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : طی سال‌ها نظام جمهوری اسلامی ایران در جای جای ایران اسلامی خدمات شایانی داشته که باید با بیان درست و صادقانه این خدمات به ایجاد امید در جامعه کمک کنیم.

او به ظرفیت‌های شهرستان هرسین در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت : طی این سال‌ها و خصوصا در دو سه سال اخیر چه در حوزه عمرانی و زیرساختی و چه در حوزه اقتصادی اقدامات خوبی در این شهرستان شده است، البته شهرستان هرسین هنوز جزو شهرستان‌های کم برخوردار است که امیدواریم با اجرای برنامه‌ها و اقدامات در حال انجام، روند توسعه هرسین سرعت بیشتری بگیرد.

حاتمی بخش کشاورزی را از ظرفیت‌های این شهرستان برشمرد و افزود: از سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی در این شهرستان حمایت می‌کنیم.

او پیاز هرسین را از محصولات تولیدی مهم این شهرستان ذکر کرد و افزود: پیاز هرسین یک برند است و باید برای فرآوری آن کار کنیم.

او با بیان اینکه توسعه پتروشیمی هرسین در دستورکار است، ادامه داد: بدنبال ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی در این شهرستان هستیم.

معاون استانداری کرمانشاه با اشاره به فعال شدن کارخانه کرپ ناز، گفت: توسعه این واحد و راه اندازی خط تولید چادر مشکی در آن در دستورکار است.

حاتمی ادامه داد: ایجاد یک شهرک خصوصی تخصصی پوشاک را در این شهرستان دنبال می‌کنیم، زیرا صنعت پوشاک از صنایع اشتغازا محسوب می‌شود و ایجاد اشتغال نیز از اولویت‌های اصلی استان است.

او حوزه معدن را نیز از ظرفیت‌های این شهرستان برشمرد و افزود: متاسفانه از این ظرفیت آنطور که باید استفاده نشده و باید این حوزه را فعال‌تر کنیم.

حاتمی گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها نباید نام شهرستان کم برخوردار روی شهرستان هرسین باقی بماند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.