سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خبر داد:

نصب تابلو‌های هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان

کرمی محمدی گفت: پروژه ساخت، جانمایی و نصب تابلو‌های هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان در مناطق ۲، ۱، ۵ و ۲۲ به اتمام رسید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به حادثه کولاک و سقوط بهمن در ارتفاعات تهران تاکید کرد: اگرچه قانون برای شهرداری وظیفه‌ای را در خصوص کوهستان تعیین نکرده است، اما بنا به دستور اخیر شهردار تهران تابلو‌های هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان به منظور اعلام هشدار‌های لازم نصب شد.

وی  از اتمام پروژه نصب تابلو‌های هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان در مناطق ۲، ۱، ۵ و ۲۲ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و با اشاره به اینکه این پروژه با برگزاری مراحل قانونی و انتخاب پیمانکاری توانمند انجام شده است، عنوان کرد: از شهروندان عزیز می‌خواهیم تا برای حفظ سلامت و ایمنی خود به پیام‌های دائمی این تابلو‌ها توجه جدی نمایند.

کرمی محمدی گفت: تمام اقداماتی که تاکنون از سوی شهرداری در این زمینه انجام شده است به‌ صورت داوطلبانه بوده و ناشی از احساس دین و دلسوزی مسئولین شهرداری نسبت به شهروندان و مردم عزیز مان می‌باشد که شایسته هرگونه خدمتگزاری می‌باشند و الا قانون چنین وظایفی را به عهده شهرداری نگذاشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کوهستان ، بارش برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.