سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین :

حج و زیارت در نشر فرهنگ و شکل‌گیری تمدن اسلامی نقش مهمی دارد

  نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشور گفت: حج و زیارت در نشر فرهنگ و شکل‌گیری تمدن اسلامی نقش مهمی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشور با بیان اینکه حج و زیارت در نشر فرهنگ و شکل‌گیری تمدن اسلامی نقش مهمی دارد، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اصرار دارند که کلید واژه تمدن اسلامی را که بسیار اساسی و راهبردی است، نهادینه کنند و حج و زیارت نقش مهمی برای تحقق این معنا دارد.

وی ادامه داد: وقتی صحبت از تمدن‌سازی می‌شود در واقع همه فعالانی که در هر کجای نظام کار می‌کنند، باید قطعه پازلی باشند که تحقق بخش تمدن اسلامی باشند و یکی از قطعات مهم و محوری، حوزه حج و زیارت است که اگر در هر استانی درست عمل شود، این قطعه به زیبایی شکل گرفته و به پیش می‌رود.

امام جمعه قزوین افزود: هر چه بتوانیم در ساخت قطعات پازل تمدن اسلامی بهتر عمل کنیم، در معرفی آن به جهان نیز موفق‌تر خواهیم بود. امروز در عرصه‌های بسیاری موفق شده‌ایم و در برخی عرصه‌ها مانند اقتصاد، نگاه به غرب و اجانب خوب عمل نکرده‌ایم و لازم است تجدید نظر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه نگاه‌های دنیایی مانع خدمت به مردم است، بیان کرد: مردم برای به ثمر رسیدن و تداوم انقلاب اسلامی، شکنجه و زندان دیده‌اند و جان خود را فدا کرده‌اند و باید مراقب باشیم در خدمت به مردم و مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم نگاه‌های دنیایی جای رسالت‌های ایمانی را نگیرد.

استان قزوین یکی از استان‌های موفق در اعزام زائر به حج

محمد آزاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشور بیان کرد: استان قزوین یکی از استان‌های موفق در اعزام زائر به حج بوده و بحمدالله کار‌های خوبی انجام شده است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت کشور به منظور تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان به قزوین سفر کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.