سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲ هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در دهه فجر ۲ هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی این سازمان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی سپاه صاحب الامر (عج) در جمع خبرنگاران گفت: این طرح‌های عمرانی زودبازده و عام المنفعه است و به صورت میانگین برای هر طرح ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او افزود: طرح‌های آبرسانی، اشتغال، مسکن محرومان و بهداشت و درمان در صدر برنامه‌ها و طرح‌های بسیج سازندگی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: با وجود تمامی تنگنا‌های اقتصادی، محرومیت زدایی یک لحظه هم تعطیل نشده است

سردار زهرایی افزود: مقام معظم رهبری فرموده اند که برای مبارزه با آمریکا بهترین راه خدمت به محرومان و برطرف کردن مشکلات اقتصادی است.

او گفت: در شرایط جدید نیازمند بازتعریفی از وضعیت جنگی هستیم و امروز باید برای جنگ اقتصادی و کمک به محرومان برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی تلاش می‌کند تا محرومیت زدایی از محرومیت زایی فاصله بگیرد، موضوعی که به برکت انقلاب اسلامی تا حدود زیادی محقق شده و به برکت انقلاب اسلامی از فقر مطلق خارج شده و در فقر نسبی قرار داریم.

زهرایی اضافه کرد: با پیشرفت فناوری موضوعات و نیازمندی‌ها تغییر کرده و باید به بهترین شکل ممکن نسبت به محرومیت زدایی اقدام کنیم.

او گفت: بسیج سازندگی به عنوان بازوی اجرایی دستگاه‌های اجرایی با استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی و بزرگترین رده تسهیل کننده با مشارکت مردم، خیران و گروه‌های جهادی به فعالیت‌های عمرانی و خدماتی می‌پردازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.