سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درِ بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز به روی بیماران کرونایی باز شد

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با اشاره به افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان گفت: بیماران کرونایی در این بیمارستان پذیرش می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد آرزومند رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی اهواز گفت: پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان با توجه به ابلاغ و تصمیم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مصوبه اخیر ستاد استانی مبارزه با کرونا از دیروز آغاز شده است.

او با بیان اینکه برای پذیرش بیماران کرونایی، بخش عادی با ۲۲ تخت و بخش ویژه با ۶ تخت تجهیز شده است، افزود: هم اکنون تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا در ۲ بخش ویژه و عادی بستری شده و تحت مراقبت و درمان قرار گرفته اند.

آرزومند با بیان اینکه با وجود قرار گرفتن این بیمارستان در چرخه پذیرش بیماران کرونایی، خدمت رسانی عادی به مراجعه کنندگان ادامه دارد و خللی در پذیرش بیماران جامعه هدف تامین اجتماعی پیش نخواهد آمد، اظهار داشت: پذیرش بیماران کرونایی با حفظ کامل عملکرد بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی انجام خواهد شد و جای نگرانی برای سایر بیماران وجود ندارد.

براساس این گزارش؛ هم اکنون ۹ شهر اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک در وضعیت زرد قرار دارند و وضعیت شادگان و رامهرمز نسبت به بقیه مناطق استان حادتر و شدیدتر است، اما پیش‌تر و به مدت محدود استان خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت که این وضعیت شکننده چندان دوام نیاورد و مردم با ساده انگاری و عادی پنداری بیماری کرونا، شیوع این ویروس مرگبار شدت گرفت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سحر ملکی
۱۱:۰۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
اتفاقی که نباید میوفتاد، افتاد، انگار مردم گوششون به هشدارها بدهکار نیست، چین که سرچشمه بیماری بود مهارش کرد و زندگیشون عادی شده چون مردمش رعایت کردن، ما هنوز درگیریم، حتما همه میگن واکسن اومده و به زودی بیماری رفع میشه، ولی باید همچنان رعایت کنیم