سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنچه باید درباره فعالیت فیزیوتراپیست‌های قلابی بدانیم!

مسئول انجمن فیزیوتراپی البرز گفت: ارائه کارت نظام پزشکی یا کارت عضویت انجمن فیزیوتراپی ایران راهکار مطمئنی برای تعیین صلاحیت درمانگران است.

یوسف شیخانی، مسئول انجمن فیزیوتراپی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در واکنش به دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی، گفت: این روز‌ها افرادی که فاقد هرگونه صلاحیت در امور پزشکی و فیزیوتراپی هستند با تبلیغات وسیع در فضا‌های مجازی یا به روش‌های دیگر با جلب اعتماد مردم باعث ایجاد مشکلات فراوان و گاهی جبران ناپذیر برای بیماران و به دنبال آن برای جامعه پزشکی شده اند.

مسئول انجمن فیزیوتراپی البرز به دخالت فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی اشاره کرد و افزود: این افراد با دخالت در روند درمان فیزیوتراپی بیماران موجب نگرانی شده اند.

شیخانی گفت: از هموطنان درخواست داریم برای دریافت خدمات فیزیوتراپی حتماً افراد واجد شرایط را انتخاب کنند.

او افزود: ارائه کارت نظام پزشکی یا کارت عضویت انجمن فیزیوتراپی  راهکار مطمئنی برای تعیین صلاحیت درمانگران است.

مسئول انجمن فیزیوتراپی البرز گفت: از مؤسسات و سازمان‌هایی که در پی آموزش افراد هستند تقاضا داریم، مطابق با قانون عمل کرده و با آموزش‌های نادرست به افراد سبب ایجاد بی نظمی و مشکلات ناشی از آن نشود، به طور مثال آموزش دستیار فیزیوتراپی هیچ گونه  مجوزی ندارد و انجمن فیزیوتراپی ایران با آن برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.