سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسن کرونا " اسپوتنیک "به زودی در مشهد تزریق می‌شود

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن کرونا " اسپوتنیک" به زودی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید کاظم فرهمند قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه به منظور حفظ سلامتی مردم واکسن اسپوتنیک خریداری شده است و به زودی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد  قرار می‌گیرد، گفت: اولویت واکسیناسیون برای کادر درمان و پرستاری درگیر با بیماران کرونایی به خصوص در بخش مراقبت‌های ویژه است.

او با اشاره به اینکه این واکسن در دو دوز و به فاصله ۲۱ روز تزریق می‌شود، افزود: تزریق واکسن به کادر درمان نیز با رعایت ضوابط مشخص و براساس کدملی صورت می‌گیرد.
 

بیشتر بخوانید


قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در هفته آینده احتمالا این واکسن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار می‌گیرد، ادامه داد: به تناوب براساس اولویت افراد در معرض خطر، این واکسن به همه مردم تزریق می‌شود.

فرهمند بیان کرد: این واکسن شرایط نگهداری خاصی دارد و در منفی ۲۰ درجه سالم می‌ماند از همین رو توزیع و تزریق آن باید طبق ضوابط خاصی انجام شود.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
انشالله هر چه زودتر
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
خدا کنه