سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: امسال از طریق کاریابی‌ها و تعامل با کارفرمایان هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال از طریق کاریابی‌ها و تعامل با کارفرمایان هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده، گفت: در این مدت بیش از ۱۰ میلیارد تومان بسته تشویقی به کارفرمایانی که برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شغل ایجاد کرده اند اعطا شده است.

 رضا طاهری گفت: امسال از طریق کاریابی‌ها و تعامل با کارفرمایان هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است.

طاهری با بیان اینکه این نهاد به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را به کار گمارند و شغل پایدار برای آنان ایجاد کنند بسته‌های تشویقی اعطا می‌کند، افزود: این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان به ازای به کارگیری هر مددجو است.

او ادامه داد: امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان بسته تشویقی به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت در استان را به کار گمارنده اند پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: از این میزان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب وام‌های قرض الحسنه و ۸۵۰ میلیون تومان نیز حق بیمه بوده است.

رضا طاهری عنوان کرد: کمیته امداد آمادگی دارد نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان و موسسات کاریابی را از میان مددجویان دارای مهارت تامین کند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.