سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفتر سازمان بازرسی در چابهار افتتاح شد

دفتر سازمان بازرسی با حضور حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور، استاندار سیستان وبلوچستان، در چابهار افتتاح و احسان شاه کرم به عنوان مسوول آن معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازررسی کل کشور در مراسم افتتاح دفتر سازمان بازرسی اظهارداشت: ایجاد دفتر بازررسی در شهرهای مختلف کشور براساس جایگاه و موقعیت آن راه‌اندازی می شود که دفتر چابهار در دوره جدید تحول و رویکرد توسعه‌ای قوه قضاییه برحسب نیاز و موقعیت راهبردی این شهرستان ایجاد شده است.

حجت الاسلام حسن درویشیان افزود: چابهار موقعیت منحصر بفرد و ویژه در بین همه شهرهای کشور دارد و تصمیم گرفتیم در این منطقه دفتر بازررسی ایجاد شود و فاصله ۷۰۰ کیلومتر تا مرکز استان سیستان و بلوچستان و نیاز شدید دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های توسعه‌ای و اقتصادی ضرورت ایجاد دفتر بازرسی را ایجاب کرده بود.

او  ادامه داد: خوشحالیم که بعد از پیگیری‌های فراوان مسوولان بویژه استاندار سیستان وبلوچستان در دهه فجر شاهد ایجاد دفتر بازررسی در چابهار باشیم و امیدواریم با آغاز فعالیت این دفتر نظارت‌ها بیشتر و توسعه پیدا کند چون هدف از بازرسی‌ها پیشگیری، اصلاح و کمک به سلامت دستگاه‌های اجرایی برای انجام ماموریت‌های قانونی است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: در دوره تحول قوه قضاییه علاوه بر پیگیری کارهای انجام نشده دستگاه‌های اجرایی کارهای انجام نشده و چرایی آنها را نیز بررسی می‌کنیم که چرا در انجام آنها تعلل شده است.

او  راه‌اندازی دفتر بازررسی در چابهار را موجب ارتقای سلامت دستگاه‌های اجرایی و نظام اداری عنوان کرد و گفت: ما کمک می‌کنیم به توسعه و آبادانی کشور و آشکار شدن گنج پنهان به تعبیر رهبر معظم انقلاب تا موفقیت لازم حاصل و شاهد پیگیری بهتر مشکلات باشیم.

معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز اظهارداشت: دفتر سازمان بازررسی در چابهار می‌تواند در بحث های مختلف نظارتی مفید و موثر باشد.

رحمدل بامری افزود: سازمان بازرسی بعنوان یک دستگاه نظارتی در هر منطقه‌ای فعالیت‌های قانونی و خوبی انجام می‌دهد که منشا خیرات و برکات است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.