سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان:

ورزش مایه ی نشاط جسم و طراوت روح می شود

احمد رضا دشت افکن گفت: ورزش مایه ی نشاط جسم و طراوت روح می شود و تجلیل از جوانان ورزشکار و فعال فرهنگی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان در آئین تجلیل از جمشید جمشیدی عضو کتابخانه عمومی گلستان واقع در منطقه شطیط و ورزشکار آبادانی گفت: ورزش مایه ی نشاط جسم و طراوت روح می شود و تجلیل از جوانان ورزشکار و فعال فرهنگی امری ضروری است و توجه به استعداد های واقع در مناطق کم برخوردار شهر که در زمینه های علمی و ورزشی تلاش می کنند، امری شایسته است.

او با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده اند" اگر از من سوال شود که از جوانان می خواهید؟ خواهم گفت: تحصیل،تهذیب و ورزش." افزود: دو مقوله ورزش و مطالعه مکمل هم برای ساخت اجتماع هستند.

محمد برکت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان همچنین در این مراسم گفت: معرفی اسوه های ورزشی و فرهنگی به جامعه از افتخارات است و تکریم جوانان متعهد و اخلاق مدار در زمینه های فرهنگی، ورزشی و علمی نیز لازمه پیشرفت است.

شایان ذکر است جمشید جمشیدی عضو کتابخانه عمومی گلستان آبادان از بین ۳۰ نفر شرکت کننده، در مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم استان خوزستان که در کلاس ۱۵۰۰ و به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار  گردید، موفق به کسب مقام دوم استانی شد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، 22بهمن99
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.