سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان حرفه ای در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۰۷ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، سردار عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس یکی از سارقان حین سرقت در یکی از خیابان‌های مرکزی تبریز دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: متهم دستگیر شده در بررسی‌های فنی و تخصصی پلیس به همدستی با ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که در یک عملیات ضربتی آن‌ها نیز دستگیر شدند.

سردار عبدی با بیان اینکه متهمان به ۱۰۷ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: اموال کشف شده از مخفیگاه سارقان شامل تعدادی تبلت، گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و سیستم‌های صوتی بوده که ارزش اموال مسروقه کشف شده ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس گفت: شهروندان از رها کردن خودرو‌های روشن و دور شدن از آن برای باز کردن درب پارکینگ یا صندوق عقب و یا سرکشی موقت از منزل یا مغازه خودداری کرده و خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی و قفل پدال تجهیز کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.