سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سفر معاون قوه قضاییه صورت گرفت ؛

افتتاح طرح‌های دستگاه قضا در استان مرکزی

با حضورفروزان مهر طرح‌های دادگستری استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور فروزان مهر معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و مسئولان قضایی استان مرکزی طرح‌های دادگستری استان مرکزی به بهره برداری رسید.

در این مراسم ۲ سالن ورزشی و فرهنگی چند منظوره به بهره برداری رسید و ساخت ساختمان اداری ثبت اسناد در اراک آغاز شد.

فروزان مهر پس از ورود به اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب با حضور در شورای قضایی استان مرکزی در خصوص مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه و سند تحول این قوه و زیرساخت‌های دیگر قضایی سخن گفت.

فروزان مهر معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در این جلسه گفت: مبارزه با فساد، برخورد با مفسدان اقتصادی، رضایتمندی مردم، اجرای عدالت واقعی و چرخش تحول‌آفرین، اصلاح نظام پرداختی و توجه به کارکنان و نیروی انسانی از مهمترین موضوعات و اهداف قوه قضاییه است.

فروزان مهر افزود: تمام مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان مرکزی در تیرماه سال ۹۸ اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی رئیس دادگستری استان مرکزی هم در این جلسه گزارشی از وضعیت پرونده ها، پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، کاستی ها، ظرفیت‌ها و نیاز‌های مالی استان ارائه و بر نگاه ویژه قوه قضاییه به استان مرکزی در جهت توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها تاکید کرد.

در ابتدای جلسه هم تعدادی از روسا و معاونان و مدیران ادارات و سازمان‌های تابعه دادگستری کل استان گزارشی از وضعیت موجود ارائه کردند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.