سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کشوری حرکت در بام ایران

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کشوری حرکت در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کشوری حرکت با حضور هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، جمعی از مسئولین استانی، رؤسای مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور و جمعی از اعضای علمی و اساتید دانشگاه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آبرود رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره در ۱۰ بخش اختراع، انجمن برتر، بخش ویژه، خلاقانه، کارآفرینی، محتوای دیجیتال، مسابقه، نشریات و دانشگاه برگزار شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: ۱۵۲ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

آبرود اضافه کرد: ۱۲ نفر از اساتید برجسته استان چهارمحال و بختیاری آثار ارسالی را در قالب ۵ گروه درسی (علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و کشاورزی و محیط زیست) داوری کردند و در نهایت ۴۲ اثر برتر انتخاب شد.

او ادامه داد: بیشترین آثار ارسالی از لحاظ کمی به ترتیب مربوط به استان‌های چهارمحال و بختیاری با ۲۲ اثر، اصفهان با ۲۰ اثر و مرکزی با ۱۶ اثر و از لحاظ کیفی نیز بیشترین برگزیدگان از استان چهارمحال و بختیاری با ۱۱ عنوان، اصفهان با ۵ عنوان و قم با ۴ عنوان بود.

آبرود گفت: برگزیدگان این جشنواره در قالب اختراع ۵ عنوان برگزیده، انجمن برتر ۷ عنوان برگزیده، خلاقانه ۳ عنوان برگزیده، کارآفرینی ۶ عنوان برگزیده، کتاب ۵ عنوان برگزیده، دیجیتال ۵ عنوان برگزیده، مسابقه ۵ عنوان برگزیده و نشریات ۹ عنوان برگزیده بودند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.