سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ بهمن امسال هیچگونه راهپیمایی برپا نخواهد شد

معاون استانداری کرمانشاه گفت: ۲۲ بهمن امسال هیچگونه راهپیمایی یا گردهمایی جمعیتی برپا نخواهد شد و تنها شاهد راهپیمایی موتوری و خودرویی خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال، امروز (۱۹ بهمن) در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه گفت: وظیفه همه دلسوزان است که واقعیت‌های انقلاب و مبارزات را با بیانی مناسب به نسلی که امام (ره) و شهدا را ندیده اند، انتقال دهند.

او با اشاره به شکست ۴۲ ساله دشمنان در مقابل نظام اسلامی افزود: ایجاد یاس، ناامیدی و بدبینی برنامه‌ای است که دشمن در پیش گرفته و امروز هر شخص یا جریانی در این مسیر حرکت کند، به انقلاب و مردم جفا کرده است.

خوش اقبال تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص مراسم ۲۲ بهمن امسال و در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰، جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب باید تقویت کننده وحدت، همدلی و اتحاد مردم و مسئولان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شکننده بودن شرایط بیماری کرونا، بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در آئین جشن انقلاب تاکید کرد و افزود: تاکیدات و رفتار رهبر معظم انقلاب اسلامی در رعایت پروتکل‌ها باید مدنظر قرار بگیرد و نباید شرایطی ایجاد شود که مردم در آستانه روز‌های آخر سال با تشدید بیماری روبرو شوند.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین با تاکید بر جدیت بیشتر ادارات در برپایی جشن‌های انقلاب گفت: عملکرد ادارات در بزرگداشت ایام دهه فجر حتما ارزیابی خواهد شد، چرا که پاسداری از ارزش‌ها و یادمان‌های انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید بوده وظیفه شرعی و قانونی ماست.

او با تاکید بر شکوه بخشی به آیین‌های روز ۲۲ بهمن امسال گفت: امسال به واسطه شرایط بیماری کرونا شیوه‌ای متفاوت در برپایی جشن ۲۲ بهمن خواهیم داشت.

خوش اقبال گفت: ۲۲ بهمن امسال هیچگونه راهپیمایی یا گردهمایی جمعیتی برپا نخواهد شد و تنها شاهد راهپیمایی موتوری و خودرویی خواهیم بود.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.