سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت در زاهدان افتتاح شد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام خمینی(ره) در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.

علیرضا راشکی رضا سرحدی نیا مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: ستاد اجرایی حضرت امام(ره) تاکنون اقدامات ارزشمندی را در راستای رفع مشکلات آموزشی سیستان و بلوچستان برداشته است.

او  ادامه داد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه بنیاد برکت تعهد ساخت ۵۶ مدرسه را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز کرده این مدرسه نیز با همین عنوان در منطقه کریم آباد حاشیه شهر زاهدان افتتاح شده است.

علیرضا راشکی بیان کرد: کل اعتبار پروژه کریم آباد ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که تعهد بنیاد برکت ۶۱۰ میلیون تومان است.
وی عنوان کرد: مجموع مدارسی که بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان تعهد داشته ۱۷۸ پروژه با اعتبار افزون‌بر ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که از این تعداد ۱۲۰ مدرسه با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان تعداد پروژه‌های عمرانی بنیاد برکت در استان را سه هزار پروژه بیان کرد و افزود: اعتباری که برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده بیش‌از ۲۱۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.