سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور والیبالیست جوان مهابادی در لیگ قهرمانان اروپا

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد از حضور مربی جوان مهابادی در مرحله برگشت لیگ والیبال قهرمانان اروپا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: آکو کریمی مربی شایسته مهابادی به تیم والیبال آچه‌هاوالی اسلوونی در لیگ والیبال قهرمانان اروپا دعوت شده است.

او با اشاره به اینکه مرحله برگشت مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا درحال برگزاری است، افزود: این تیم درمرحله برگشت از بوداپست به سمت مسکو و سپس از مسکو به کازان در روسیه پرواز خواهد کرد.

مصطفی پور ادامه داد: کنفدراسیون والیبال اروپا، تیم یاسترژبسکی وگیل لهستان را در گروه C، از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: سه تیم کازان روسیه، برلین‌والی آلمان و آچه‌ها‌والی اسلوونی برای صعود به مرحله حذفی با هم رقابت خواهند کرد.

آکو کریمی نیز درمورد تیم والیبال آچه‌هاوالی اسلوونی گفت: تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و با آمادگی کامل برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان، راهی کازان روسیه می‌شویم.

کریمی اضافه کرد: این تیم در روسیه ۲ دیدار حساس با تیم‌های زنیت کازان و برلین والی دارد و در صورت پیروزی در یکی از دیدار‌ها شانس صعود به مرحله بعد را به دست می‌آورد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.