سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زنجان مطرح کرد؛

رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در نماز جمعه زنجان

نماینده ولی فقیه  و امام جمعه  زنجان از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نماز جمعه خبر داد و گفت: ما در برگزاری نماز جمعه تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان عصر دیروز شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا بر لزوم تقویت دستورالعمل های بهداشتی در زنجان تأکید کرد و گفت: مردم باید بر این امر اذعان داشته باشند که کرونا هنوز تمام نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: کادر درمان جهادگونه مدافع سلامت مردم هستند و امروزه  مردم بایستی به این باور رسیده باشند که عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی حق الناس است.

او  افزود: مراسم نماز جمعه در زنجان با فاصله ۲.۵ متری برگزار می‌شود و تمام نماز گزاران توسط کادر درمان تست می‌شوند و ۱۰۰ درصد بهداشت فردی و اجتماعی در نماز جمعه رعایت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: حساسیت‌ها نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زنجان همانند قبل باید تداوم داشته باشد.

خاتمی ادامه داد: ستاد مقابله با کرونا در زنجان با اقدامات پیشگیرانه و پیگیری‌ها به دنبال کاهش  شیوع ویروس کرونا است و در این میان باید همه مردم از برگزاری هرگونه دورهمی جلوگیری کنند.

او گفت: ما در برگزاری نماز جمعه تابع ستاد کرونا هستیم و اگر اعلام کنند برگزار نشود ما هم برگزار نمی‌کنیم.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.