سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام:

امدادرسانی بانوان هلال احمر در سوانح و حوادث قابل تقدیر است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: حضور ، امداد رسانی و پشتیبانی زنان در حوادث ، سوانح و مبارزه با کرونا در یک سال گذشته قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن و با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام، مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان ، از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان ، تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام در جمع بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان ضمن بیان نقش و جایگاه زن در اسلام به فعالیت زنان عضو جمعیت هلال احمر در سوانح ، حوادث و بحران‌ها اشاره کرد و گفت: حضور ، امدادرسانی و پشتیبانی زنان در حوادث و سوانح و مبارزه با کرونا در یک سال گذشته قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین الیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و هفته زن به بیان خصائص حضرت زهرا (س) پرداخت و از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر جهت پیشبرد اهداف بشر دوستانه این جمعیت تشکر و قدردانی کردند.

علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در مراسم تجلیل از مقام زن که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر برگزار گردید، این مناسبت فرخنده را به بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر، خانواده همکاران و داوطلبان استان تبریک و تهنیت گفت.

 علی اکبری با اشاره به حضور چشمگیر بانوان در عرصه‌های مختلف هلال احمر از تلاش‌ها و زحمات بانوان در جمعیت هلال احمر استان که در راستای اهداف مقدس و بشر دوستانه این جمعیت تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان ایلام با اهدای لوح ، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.