سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد شرکت‌های دانش بنیان نوع سه در البرز

رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: ظرفیت راه اندازی شرکت‌های نسل سه برای فناوران و افراد صاحب ایده البرز فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباسی، رئیس پارک علم و فناوری البرز گفت: با موافقت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این پس امکان حمایت از شرکت های نسل سه برای فناوران و افراد صاحب ایده استان البرز و شرایط ایجاد و حمایت از شرکت های خلاق و صنایع خلاق نیز فراهم شده است.

او افزود: مدیران کشور به این نتیجه رسیدند که باید با اقتصاد نفتی خداحافظی کرد و به سمت اقتصاد دانش بنیان پیش رفت؛ خوشبختانه استان البرز در حوزه دانش بنیان و توسعه علم و فناوری از متوسط کشوری شرایط بهتری دارد و در زمینه توسعه دانش محور مثل تجهیزات فناوری، دانش بنیان در زمینه تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی و ... نسبت به کل کشور شرایط بهتری دارد.

عباسی گفت: در حال حاضر حمایت‌ها در همه عرصه‌ها از فضای استقرار تا تسهیلات و همچنین مشاوره و آموزش‌های توانمندسازی در سطح بسیار مناسب ارائه می شود و در زمینه پذیرش ایده‌های فناوران و افراد صاحب ایده نیز شرایط سهل و آسانی در نظر گرفته شده است و نخبگان و فناوران می‌توانند هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری ایده‌های خود را مطرح کنند تا توسط کارشناسان پارک علم و فناوری البرزمورد ارزیابی قرار بگیرد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.