سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صمت شهرستان چرداول خبر داد؛

اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه‌ی ایام نوروز در چرداول

حسینی از اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه‌ی ایام نوروز در شهرستان چرداول به منظور رصد و پایش بازار صنفی، تولیدی و خدماتی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حسینی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان چرداول گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه‌ی ایام نوروز از ۱۵ بهمن ماه آغاز گردیده و تا فروردین ماه ۱۴۰۰ در سطح بازار شهرستان چرداول ادامه پیدا می کند.

او هدف از اجرای این طرح را نظارت بر بازار صنفی ، تولیدی و خدماتی شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: با فعالیت ۲۴ ساعته بازرسین اداره صمت و اتاق اصناف ، با گرانفروشان ، محتکران و واحد‌های صنفی که به نحوی قصد گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت کالا و سایر تخلفات را دارند برخورد خواهد شد .

رئیس اداره صمت شهرستان چرداول ، بیان کرد: از ۲۰ اسفند ماه ، عاملین توزیع میوه ایام پایانی سال به جهت جلوگیری از افزایش قیمت میوه اقدام به توزیع خواهند کرد .

او مطرح کرد: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی ، آمادگی دریافت گزارشات اقتصادی را دارد و در کمترین زمان ممکن موضوع گزارش پیگیری خواهد شد .

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یاسر
۱۲:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
خدا کنه یه فکری به حال قیمت میوه ها بکنن واقعا گرونه ما نمیتونیم به راحتی بخریم یا نهایتا در حد یک یا دو نوع بخریم این درست نیست