سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام هدفمند آزادکاران به تورنمنت‌های بین المللی

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با هدف‌های مشخص برخی کشتی گیران را به تورنمنت‌های بین المللی اعزام می‌کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی چهارمین اردوی آماده سازی تیم‌های ملی کشتی آزاد در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز شد که غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی با بیان اینکه برای ارزیابی فنی و جسمی کشتی گیران سَوای اردو‌ها با اهداف مشخص، نفراتی را نیز به رقابت‌های بین المللی اعزام می‌کنیم، عنوان کرد: تمام اعزام‌ها به مسابقات بین المللی هدفمند انجام می‌شود و برای تک تک آزادکارانی که راهی این رقابت‌ها می‌شوند برنامه داریم.

وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت اینکه برای اعزام‌ها باید تمام جوانب امر را در نظر بگیریم به طور مثال برای اعزام به تورنمنت اوکراین اعضای تیم را جوانان تشکیل می‌دهند، نفراتی که سال بعد هم می‌توانند در رده سنی جوانان شرکت کنند ما با این نگاه که برای کشتی گیران جوانی که در کنار با تجربه‌ها حضور دارند ایجاد انگیزه کنیم یک چنین تصمیمی گرفتیم.

دارنده ۲ مدال نقره و ۲ برنز جهان خاطرنشان کرد: البته در اوزانی که سهمیه المپیک را کسب کردیم شرایط متفاوت است. ضمن اینکه در حال حاضر اولویت اصلی ما حضور موفق در رقابت‌های گزینشی و کسب ۳ سهمیه باقیمانده المپیک است.

بنابراین گزارش تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با علی قلی زادگان در وزن ۵۷ کیلوگرم، عرفان الهی در ۷۰ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، حمیدرضا زرین پیکر در ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در۸۶ کیلوگرم و محمدعلی تبار در ۹۲ کیلوگرم راهی شهر کی‌یف می‌شود تا در تورنمنت بین المللی اوکراین که طی روز‌های ۸ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار می‌شود، شرکت کند.

همچنین بهنام احسان پور در وزن ۶۵ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۹۷ کیلوگرم و امین طاهری در ۱۲۵ کیلوگرم نیز با تصمیم کادر فنی راهی ایتالیا خواهند شد تا در جام «ماتیو پلیکونه» که روز‌های ۱۴ تا ۱۷ اسفند ماه در رم برگزار می‌شود مقابل حریفان خارجی خود قرار گیرند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.