سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۸۳۳ فقره انشعاب غیرمجاز آب درسیستان و بلوچستان

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت:۸۳۳ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سطح روستا‌ها و شهر‌های میرجاوه و نصرت آباد و بخش گراغه هفته گذشته کشف و تعیین تکلیف شد.

سرگلزایی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت:با برنامه ریزی صورت گرفته اکیپ‌های شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان درحال فعالیت هستند .

او گفت: با فعالیت مداوم و منظم واحد اجرائیات استان، طی هفته گذشته ۸۳۳ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سطح روستا‌ها و شهر‌های میرجاوه و نصرت آباد و بخش گراغه شناسایی و جهت تعیین تکلیف به ادارات تابعه ارجاع گردید.

سرگلزایی افزود: با توجه به کاهش سطح سفره‌های زیرزمینی و همچنین رسالت این شرکت در توزیع عادلانه آب شرب و بهداشتی بین شهروندان و ساکنین روستا‌های مناطق تحت پوشش، شناسایی و جمع آوری انشعاب‌های غیر مجاز و تبدیل آن‌ها به مجاز، از اولویت‌های این شرکت بوده و در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده از شبکه آبرسانی ضمن جمع آوری، موارد از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌شود.

او با بیان این که استفاده غیرمجاز از شبکه آب براساس ماده ۶۶۰ قانون مجازات اسلامی و قانون استفاده کنندگان غیر مجاز از تاسیسات آب، برق، گاز، تلفن و فاضلاب مصوبه سال ۱۳۹۶ مجلس محترم شورای اسلامی جرم بوده و مشمول جریمه است، تصریح‌کرد: در واقع کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکین، شبکه را در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهند؛ به همین خاطر موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه توسط این شرکت دنبال می‌گردد.

سرگلزائی از کلیه ساکنین شهر‌ها و روستا‌های سطح استان درخواست کرد تا هرگونه تخلف انشعاب آب را از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ به شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.