سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیری:

دولت توفیقات خوبی در زمینه ایجاد و تقویت زیرساخت‌های کشور داشته است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت : دولت با وجود محدودیت‌های خیلی زیاد از جهت منابع مالی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی توفیقات خوبی در زمینه ایجاد و تقویت زیرساخت‌های کشور داشته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت : دولت با همه محدودیت‌ها، نگاه ویژه‌ای به همه بخش‌های کشور از جمله بخش‌های زیرساختی مانند راه سازی، گازرسانی و ارائه خدمات به مردم مناطق مختلف از جمله روستا‌ها داشته است.

او به گازرسانی و اجرای طرح هادی در روستا‌ها را از جمله توفیقات دولت در سال‌های اخیر دانست و گفت : این خدمات منجر به ماندگاری روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهر‌ها شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری از چهار بار حضور معاون اول رئیس جمهوری در استان کرمانشاه قدردانی کرد و افزود: در این سفر‌ها کار‌های قابل توجهی انجام شده و از مشکلات استان گره گشایی کرده است.

امیری افزود: این سفر‌ها همچنین بستر مناسبی برای توسعه استان کرمانشاه ایجاد کرده و در شتاب بخشی و رونق دادن به توسعه استان موثر بوده است.

او ادامه داد: به عنوان یک کرمانشاهی از نگاه ویژه معاون اول رئیس جمهور به استان کرمانشاه قدردانی می‌کنم که دلسوزانه و بااخلاص و تجربه و با شناختی که از استان کرمانشاه دارند برای توسعه استان تلاش می‌کنند.

او از زحمات استاندار کرمانشاه و مدیران استان در راستای تلاش برای توسعه کرمانشاه و کاستن از مشکلات مردم قدردانی کرد و افزود: بنده هم اگرچه مدیر اجرایی نیستم و در ستاد مشغول به کارم، اما درحد توان و امکانات خود برای توسعه کرمانشاه تلاش کرده ام .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.