سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۳۳ میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید

۱۰۳۳ میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی امروز (۱۸ بهمن) همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر با حضور معاون اول رئیس جمهور در کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه‌ها که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تقدیر از زحمات مسئولین استان کرمانشاه در بازسازی مناطق زلزله زده و انجام پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، از بازسازی مناطق زلزله زده استان به عنوان یک کار بزرگ یاد کرد.

او گفت : ساخت و تعمیر بیش از ۱۳۰ هزار واحد مسکونی یکی از نماد‌های مدیریت موفق کشور است و جای تقدیر از تمام دست اندرکاران این ساخت و ساز دارد.

جهانگیری با اشاره به پیگیری ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین، افزود: این مصوبه در مجمع تشخیص مصلحت نظام است که امیدواریم با موافقت مجمع همراه شده و این منطقه برای استان کرمانشاه مصوب شود و در پی تصویب آن شاهد تحول بزرگی در استان و بویژه شهرستان قصرشیرین باشیم.

جهانگیری به اقدامات دولت در حوزه گاز هم اشاره کرد و افزود: اقدامات دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه گاز حقیقتا ارزشمند بوده، چه در بحث استخراج گاز و چه در بحث گازرسانی روستایی.

او ادامه داد: از ۱۴ هزار روستای گازرسانی شده در سال ۹۲ در حال حاضر به ۳۲ هزار روستای برخوردار از گاز رسیده ایم که کار بزرگی است.

چهانگیری گفت: در استان کرمانشاه هم اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و هم اکنون ۹۵ درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردارند و امروز هم گازرسانی به ۱۰۳ روستا و ۶۸ واحد صنعتی به بهره برداری می‌رسد که جای تقدیر از تمام مسئولان استان دارد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.