سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال استان ایلام بیان کرد؛

برگزاری نهمین دوره آزمون کسب درجه ایثار ویژه نجاتگران هلال‌احمر ایلام

علی اکبری از برگزاری آزمون کسب درجه ایثار ویژه نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در ١٨ و ١٩ بهمن ماه، خبر داد.

علی اصغر علی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از برگزاری آزمون کسب درجه ایثار ویژه نجاتگران درجه یکم استان ایلام در ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه، خبر داد و افزود: آزمون کسب درجه ایثار با حضور ۶۶ نفر از نجاتگران درجه یکم جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

علی اکبری با اشاره به شرایط لازم برای شرکت در آزمون اظهار کرد: نجاتگران شرکت کننده در آزمون فوق باید شرایطی از جمله دارا بودن درجه نجاتگر یکم، سپری شدن حداقل ۲ سال از صدور درجه نجاتگر یکم، کسب امتیاز لازم برای حضور در آزمون درجه ایثار، دارا بودن نمره قبولی در آزمون جسمانی و مهارتی را داشته باشند.

او بیان کرد: موارد آزمون شامل آیتم آمادگی جسمانی نظیر تست کوپر، دراز و نشست، انعطاف نیم تنه به جلو، دوی ۴۵ متر، پرش طول درجا، فشار موازی، پرش جفت دو طرف، دوی مارپیچ و معلق ماندن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: مباحث مهارتی از جمله کمک‌های اولیه، جست وجو و نجات در جاده، آوار، کوهستان و محیط‌های آبی از دیگر آیتم‌های این آزمون است.

او گفت: این آزمون در روز اول با حضور شهرستان‌های حوزه شمالی و در روز دوم با حضور شهرستان حوزه جنوبی استان برگزار می‌شود و تیم داوری جهت برگزاری این آزمون از سازمان امدادونجات به استان اعزام شدند.

علی اکبری ادامه داد : این افراد پس از قبولی در آزمون ایثار به عنوان نجاتگر در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کماکان حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.