سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه نگاه هنرمندانه داشته باشیم؟

مسئول انجمن هنرهای تجسمی کانون البرز گفت: هنر‌های تجسمی مجموعه هنر‌هایی مثل نقاشی، مجسمه‌سازی، عکاسی را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مرضیه رضازاده محبوب، مسئول انجمن هنر‌های تجسمی کانون البرز گفت: هنر‌های تجسمی بر پایه دیدن هستند و مجموعه هنر‌هایی از جمله نقاشی، مجسمه‌سازی، عکاسی وغیره را شامل می‌شود.

مسئول انجمن هنر‌های تجسمی کانون البرز در ادامه با بیان تعاریف دیدن و نگاه کردن تفاوت عمده هنرمند و سایر انسان‌ها را در نوع  دیدن آن‌ها دانست و افزود: هنرمند دقیق نگاه می‌کند، درک می‌کند و سپس یک اثر هنری را خلق می‌کند.

رضا زاده که  مدرس کارگاه‌های برخط  هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان البرز نیز هست، ضمن آموزش دوتکنیک نقاشی (رنگ آمیزی با مواد طبیعی و نقاشی روی سمباده) گفت: همیشه نباید برای خلق آثار هنری به  دنبال مواد پر هزینه بود بلکه هنرمند واقعی از آن چه که در دست دارد و دقت ویژه به محیط اطراف خود، اثرش را خلق می‌کند.

او افزود: کتابخانه سیار کانون البرز  از زمان شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های خود را به منظور بهره‌مند شدن کودکان و نوجوانان ساکن در مناطق حاشیه شهر و روستا‌های استان از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به شکل مجازی دنبال می‌کند.

 انتهای پیام/ ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.