سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ده‌ها طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر ده‌ها طرح عمرانی، تولیدی، آموزشی و خدمات رسانی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،در هفتمین روز از دهه مبارک فجر مدرسه مقاوم سازی شده ۵ کلاسه روستایی با هزینه افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان در هوراند افتتاح شد.

۸ طرح مخابراتی و یک طرح ورزشی در شهرستان ملکان افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل نصب وراه اندازی و توسعه شبکه رادیویی و کافو نوری روستایی و سالن ورزشی روستایی است که برای تکمیل و راه اندازی آن‌ها در مجموع ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بهره برداری از طرح‌های شهرداری سهند آغاز شد.

این طرح‌ها شامل بهسازی پارک بهارستان و احداث مجتمع بهداشتی، احداث پارک شمس فاز۳، آسفالت رویه خیابان‌ها و احداث پارک نرگس خاتون است که در مجموع برای اجرای آن‌ها ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

۴ طرح تولیدی و عمرانی با هزینه ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان بستان آباد به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل واحد تولیدی لامپ‌های کم مصرف با اشتغالزایی برای ۱۶ نفر، واحد تولیدی قطعات ادوات کشاورزی و ماشین آلات سنگین با اشتغالزایی برای ۹ نفر، آسفالت ریزی و اجرای کانیوو در فاز توسعه شهرک صنعتی عالی نسب و افتتاح واحد تولیدی پروفیل آلومینیوم و رنگرزی صنعتی آلومینیوم در این شهرک با اشتغالزایی برای ۲۰ نفر بود.

یک واحد گلخانه روستایی با اشتغالزایی برای ۵ نفر با هزینه ۸۴۰ میلیون تومان در هریس به بهره برداری رسید.

پایگاه سلامت مهرجویان سعادت به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش مهارت‌های زندگی و پیش از ازدواج و پیشگیری از اعتیاد در تبریز افتتاح شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.