سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح استودیو دیجیتال رادیو شهر مراغه

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی گفت:همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استودیو دیجیتال رادیو شهر مراغه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، صفری مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی گفت: استودیو دیجیتال رادیو شهر مراغه نخستین استودیو در بین هفت رادیو شهر کشور و استودیو‌های آذربایجان شرقی است.

 صفری افزود: با دیجیتالی شدن استودیوی رادیو شهر مراغه از این پس شهروندان امواج این رادیو را با کیفیت مطلوب دریافت می‌کنند.

او گفت: همزمان با افتتاح این طرح رادیو شهر مراغه از طریق فیبر نوری به رادیو تبریز برای پخش برنامه‌های زنده رادیویی متصل می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: طرح نوسازی استودیوی رادیو شهر مراغه در مدت سه ماه و با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد ریال انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی امام جمعه مراغه در این مراسم گفت: رسانه ملی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی رشد و توسعه پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی با قدردانی از تلاش‌های مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: مجموعه سریال جلال از دستاورد‌های مهم این مرکز در شناساندن انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی است.

موسوی فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز افزایش قدرت فرستنده رادیو شهر مراغه را برای پخش برنامه‌های این رادیو در روستا‌ها خواستار شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.