سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ۳۰ تابلو معرف معابر در کرج

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از نصب ۳۰ تابلو معرف معابر در منطقه پنج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سیدرضا فیض، مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج با اشاره به این که هدف نصب و جانمایی تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی در معابر و خیابان‌ها، ضمن راهنمایی شهروندان زمینه‌ساز برای ایمنی و روان سازی حجم ترافیک است، گفت: تابلو‌های شهری که برای راهنمایی شهروندان در سطح شهر نصب می‌شوند در زیباسازی فضا و یا اختلال در سیمای بصری شهری نقش زیادی دارد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج افزود: باجانمایی در نصب و رویت کامل تابلو و برنامه ریزی صحیح علاوه بر زیبایی شهر، نقش راهنمایی شهروندان را نیز به درستی ایفا می‌کند.

فیض گفت: با نصب این علایم شاهد بهبود عبور و مرور شهری و جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان خواهیم بود.

او افزود: وجود تابلو‌های معرف معابر علاوه بر ایجاد زیبایی‌های بصری و دیداری، جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت شهروندان و تسهیل در عبور و مرور آنان را به دنبال دارد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج با اشاره به این که تابلو‌های شناسایی معابر و محلات یکی از مهمترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها و آدرس محله‌ها است، گفت:به منظور یکسان سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محله‌ها و معابر تعداد ۳۰ مورد تابلو جدید، در سطح منطقه نصب شده است.

فیض افزود: همچنین تابلو‌های معرف معابر در سطح منطقه به طور مستمر شستشو شده و نسبت به پاکسازی و بهسازی آن‌ها اقدام شده است.

انتهای پیام/ ر. ن

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.